info
Tel.: 0917 301 176, e-mail: info@hankocyracing.sk

Závodné stroje - motokáry

Jazdy na motokárach pre verejnosť

Čo je závodná motokára?

Keď sa povie motokára, väčšina ľudí si predstaví halu kde požičiavajú prízemné vozítka, ktoré sa bezpečnou rýchlosťou pohybujú po vytýčenej dráhe. Preto je KARTING obecne považovaný skôr za prípravku pre AUTOŠPORTY a nie za samostatnú športovú disciplínu. Avšak málokto vie, že motokára s motorom obsahu 125 ccm má väčšie zrýchlenie z nuly na sto ako monoposty Formuly 1. Motokára vo svojej podstate je jednoduché závodné vozidlo na ktorom by ste ťažko hľadali nejaké zbytočnosti. Trubkový rám plní úlohu nosnej konštrukcie a zároveň nahrádza pérovanie. Motor prenáša hnaciu silu na zadnú os reťazovým prevodom. Zadná náprava je bez diferenciálu. Brzdy sú kotúčové a riadenie priame. Plastové spojlery plnia funkciu nárazníka. Vynikajúce jazdné vlastnosti majú motokáry predovšetkým vďaka nízko položenému ťažisku a špeciálnym pneumatikám. Fantastické zrýchlenie je dané vlastnosťami dvojtaktného motora v kombinácii so šesťstupňovou sekvenčnou prevodovkou a pomerom váhy k výkonu. Preto nás vodou chladený motor objemu 125 ccm so zahriatymi pneumatikami dokáže vystreliť z 0 na 100 km/h za 3 sekundy !!! (pohotovostná hmotnosť 165 kg / výkon motora 45 koní – 33 kw pri 14000/min, maximálna rýchlosť cez 200 km/h).

Závodné stroje:

1.
Rám: INTREPID, r.v. 2001
Motor: TM K9c (vodou chladený) , objem 125 ccm, výkon 30 kw (41 koní)
Prevodovka: 6 stupňová sekvenčná
Brzdy: Kotúčové, predný a zadný okruh

2.
Rám: INTREPID, r.v. 2012
Motor: TM K10 (vodou chladený), objem 125 ccm, výkon 33 kw (45 koní)
Prevodovka: 6 stupňová sekvenčná
Brzdy: Kotúčové, predný a zadný okruh

3.
Rám: CRG, r.v. 2013
Motor: TM K10 , (vodou chladený), objem 125 ccm, výkon 33 kw (45 koní)
Prevodovka: 6 stupňová sekvenčná
Brzdy: Kotúčové, predný a zadný okruh

Prečo si zajazdiť na našich motokárach?